-
Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak, personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili önerilerde bulunmak,
-
Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işleriyle ilgili işlemlerin yapılmasını sağlamak,
-
İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamak,
-
Daire Başkanlığı’nda çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, iş bölümü yapma, çalışma düzeni kurma, yetiştirme, hizmet içi eğitimi sağlamak,
-
Daire Başkanlığı ile ilgili harcamalarda harcama yetkilisi olarak görev yapmak,
-
Personelin işlerini yürütmesinde kanun, tüzük, yönetmelik, genelge,kararname ve diğer mevzuatların herkes tarafından uygulanmasını sağlamak,
-
Her yıl akademik ve idari personel kadrolarının personel politikasına uygun olarak hazırlanmasını sağlamak, Devlet Personel Başkanlığı, Maliye Bakanlığı ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ile yapılacak yazışmaları planlamak,
-
Geçici olarak görevinde bulunmaması halinde yerine vekalet edecek kişiyi belirlemek ve amirine önermek,
-
Üniversite personelinin maaşlarının ve diğer ödemelerinin zamanında yapılmasını sağlamak,
-
Kendisine verilen görevler ile verilecek diğer görevlere ilişkin iş ve işlemleri, şeffaflık, hesap verilebilirlik ve katılımcılık anlayışıyla yapmak,
-
Bilgi Edinme Kanunu kapsamında Daire Başkanlığına gelen sorulara cevap verilmesini sağlamak,
-
Rektör ve Genel Sekreter tarafından verilecek benzeri görevleri yapmaktır.