Skip to main content
Şube Müdürü
Personel

 

 

ÖZLÜK HAKLARI VE TAHAKKUK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV TANIMI

 

  • Akademik, idari ve yabancı uyruklu sözleşmeli personelin maaş işlemleri,
  • İlan ödemeleri,
  • İcra dosyalarının takip edilmesi,
  • Personel nakil bildirim formunun düzenlenmesi,
  • Üniversitede görev yapmış, emekli olmuş akademik ve idari personelin emekli ikramiyesi, ölüm yardımı, makam tazminatı evraklarının düzenlenip tahakkuka bağlanarak SGK'ya ödenmesi,
  • SGK'ya yapılan aylık kesenek gönderme işlemlerinin SGK sistemine girilmesi,
  • Profesör ve Doçent atamaları jüri ücreti ödemelerinin yapılması,
  • e-bütçe programından ödenek takibinin yapılması,
  • Emekli olacak personelin son 4 yıllık emekli keseneklerine ait emekli icmallerinin hazırlanması,
  • Maaş yapılan birimlerin maaş ve ek çalışma karşılığı vb. ödemelerine ilişkin banka ile yapılan yazışmalarının hazırlaması,
  • Sendika aidatı kesilen personelin, sendikalı tevkifat listelerinin Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına bildirilmesi,
  • Maaş haczine ilişkin icra daireleri ve diğer birimlerle olan yazışmaların takibinin yapılması, maaştan kesme  işlemlerinin yürütülmesi,
  • Doğum yardım başvurularının Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğüne iletilmesi,
  •  Üniversitemizin birimlerinin maaş promosyonu işlemlerinin ve buna ilişkin banka ile yapılan yazışmaların hazırlaması,
  • 6245 sayılı Harcırah Kanunu'na göre yurt içi, yurt dışı geçici ve sürekli görev yolluklarının hazırlanması, tahakkuka bağlanması.

We use cookies to ensure you get the most of our services

By using asbu.edu.tr, you are consenting to the use of cookies.